доцент кафедри іноземних мов

Факультет гуманітарних технологій

 

Інформація про кваліфікацію викладача

Черкаський державний університет ім. Богдана Хмельницького, 2000 р. Спеціальність: «Англійська і німецька мови та література». Кваліфікація: «Вчитель англійської і німецької мов та зарубіжної літератури».

Кандидат філологічних наук (2017 р.). Спеціальність: 10.02.17 – «Порівняльно-історичне і типологічне мовознавство». Тема дисертації: «Когнітивно-ономасіологічна реконструкція оцінного компонента у семантиці фітонімів (на матеріалі назв лікарських рослин у німецькій, англійській, російській та українській мовах».

 

Стаж науково-педагогічної роботи – 12 років.

 

Навчальні дисципліни, що їх викладає викладач на ОНП «Комп’ютерні системи та мережі» – «Англійська мова для наукових досліджень» та «Розмовний практикум з англійської мови»

 

Відповідність п. 30 Ліцензійних умов за підпунктами:

1, 2, 6, 10, 13, 15, 16, 17.

 

Пп. 1. Наявність за останні п’ять років наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

 

1. Korneiko, Y., Ieliseienko, A., Bets, Y., Turlak, L., Chyzh, S., Usyk, L. Anthology the study of foreign languages in institutions higher education. Systematic Reviews in Pharmacy. 2020. 11(8), pp. 481-490.

http://www.sysrevpharm.org//fulltext/196-1600916418.pdf?1601046301

 

Пп. 2. Наявність не менше п’яти наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України.

 

1. Усик Л.М. Мотиватори сублімованої оцінки у семантиці назв лікарських рослин в англійській, німецькій, російській та українській мовах // Південний архів (філологічні науки): Зб. наук. праць. –Випуск LXXXV. – Херсон: ХДУ, 2021.

2. Усик Л.М. та ін. Іншомовна освіта як наукова категорія в контексті підготовки майбутніх педагогів // Науковий часопис педагогічного університету імені М.П.  Драгоманова. Серія №15 : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. – Вип. 8 (128) 20. – С. 133-141.

3. Усик Л. Когнітивно-ономасіологічна реконструкція густативних оцінок у семантиці германських та слов’янських фітонімів // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка : зб. наук. праць. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – № 30, Т.2 – С. 126-133.

4. Кузебна В.В., Усик Л.М. Когнітивно-ономасіологічна реконструкція оцінних мотиваторів тактильних відчуттів у назвах лікарських рослин в німецькій та англійській мовах // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія “Філологія. Соціальні комунікації”. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Т. 31 (70), № 2, 2020. – Ч.3 – С. 124-130.

5. Усик Л.М. Одоративна оцінка в семантиці германських і слов’янських фітонімів // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія Філологія : зб. наук. праць. – К. : Видавничий центр КНЛУ, 2017. – Т. 20, № 1. – С. 110–119.

 

Пп. 6. Проведення навчальних занять із спеціальних дисциплін іноземною мовою в обсязі не менше 50 аудиторних годин на навчальний рік.

 

У 2019-2020 н.р. – проведення лекцій і семінарів із вибіркової дисципліни (цикл професійної підготовки) «Основи лінгводидактики» для студентів ОКР «Магістр» спеціальності 035 Філологія (загальна кількість годин – 120, аудиторних – 54).

 

Пп. 10. Організаційна робота у закладах освіти на посадах керівника (заступника керівника) закладу освіти/інституту/факультету/ відділення (наукової установи)/ філії/кафедри або іншого відповідального за підготовку здобувачів вищої освіти підрозділу/відділу (наукової установи)/навчально-методичного управління (відділу)/лабораторії/іншого навчально-наукового (інноваційного) структурного підрозділу/вченого секретаря закладу освіти (факультету, інституту)/ відповідального секретаря приймальної комісії та його заступника.

 

Виконання обов’язків помічника декана з науково-дослідної роботи факультету гуманітарних технологій Черкаського державного технологічного університету з 1.12.2018 р.

 

Пп. 13. Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій загальною кількістю три найменування.

 

1. Методичні рекомендації та завдання до самостійної роботи з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська)» для здобувачів освітнього ступеня магістра спеціальності 051 «Економіка» спеціалізації «Міжнародна економіка» заочної форми навчання / [Електронний ресурс] / [упоряд. Коваль С.М., Усик Л.М.]; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – 78 с.

2. Методичні рекомендації для розвитку навичок читання з дисципліни «Іноземна мова (англійська)» для здобувачів освітнього ступеня бакалавра спеціальності 051 «Економіка» спеціалізації «Міжнародна економіка» всіх форм навчання / [Електронний ресурс] / [упоряд. Коваль С.М., Усик Л.М.]; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – 70 с.

3. Методичні рекомендації та завдання до самостійної роботи з дисципліни «Ділова іноземна мова» для здобувачів освітнього ступеня бакалавра спеціальності 051 «Економіка» спеціалізації «Міжнародна економіка» денної форми навчання / [Електронний ресурс] / [упоряд. Коваль С.М., Махиня Н.В., Усик Л.М.]; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – 70 с.

 

Пп. 15. Наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій.

 

1. Кузебна В.В., Усик Л.М. Оказіоніми як лексичний феномен у жанрі фентезі. Organization of scientific research in modern conditions ‘2020: Сonference Proceedings. May 15, 2020. Seattle, USA. Seattle: KindleDP, 2020. pp. 510-516.

2. Програма заходу. Доповідь на симпозіумі з питань інтернаціоналізації та викладання англійської мови у рамках проекту «Англійська для університетів», Київ, Британська Рада в Україні, 19.02.2019. https://www.youtube.com/watch?v=2daEUONlSd8

3. Сертифікат учасника. Участь у семінарі “Observation and Effective Feedback”, Київ, Британська Рада в Україні, 22.11.2018.

4. Програма заходу. Доповідь на симпозіумі з питань інтернаціоналізації та викладання англійської мови в українських закладах вищої освіти (Symposium on excellence in Internationalisation and ESP in Higher Education), Київ, Британська Рада в Україні, 22.11.2018.

5. Тези доповіді. English for specific purposes in technological universities: principles underlying syllabi compilation / D. Kolesnyk, L. Usyk // Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Професійна комунікація: національна ідентичність у багатомовному світі»: Тези доповідей (Черкаси, 2018р.). Черкаси, 2018. – С. 146–148.

6. Тези доповіді. Етапи когнітивної діяльності людини у процесі номінації лікарських рослин (на матеріалі германських і слов’янських фітонімів з оцінним компонентом) / Л.М. Усик // Україна і світ: діалог мов та культур: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11 – 13 квітня 2018 року. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2018. – С. 343–345.

7. Тези доповіді. Донорська зона «рослина» у механізмі асоціативно-термінальної мотивації фітонімів в германських і слов’янських мовах / Л. Усик // Міжкультурна комунікація і перекладознавство: точки дотику та перспективи розвитку : тези І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 15 березня 2018 року) / Гол. ред. К. І. Мізін; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький, 2018. – С. 227–230.

8. Тези доповіді. Політика підвищення рівня викладання фахових дисциплін англійською мовою / Колесник Д.М., Усик Л.М. //Матеріали Першої міжнародної науково-практичної конференції «Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку харчової індустрії» (м. Черкаси, 19-20 жовтня 2017 року). – Том 1. – Черкаси, 2017. – С. 113-117.

9. Сертифікат учасника. Участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Topical Problems of Modern Science and Possible Solutions» з доповіддю «Модусний тип мотивації фітонімів у германських і слов’янських мовах», ISPS World Science, Дубаї, ОАЕ, 28-29.09.2016.

 

Пп. 16. Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю.

 

Член професійного об’єднання вчителів англійської мови TESOL-Ukraine з 2019 р.

 

Пп. 17. Досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років.

 

Стаж роботи за спеціальністю (викладання англійської та німецької мов та літератури) складає 20 років.

 

Підвищення кваліфікації:

1. Сертифікат про проходження післядипломного закордонного стажування «Enhancement Train the Trainer Programme Towards IR 4.0», MTCP-628/2019, 10.8 кредитів, The Centre for Instructor and Advanced Skill Training (CIAST), Selangor, Malaysia, 20.09.2019.

2. Сертифікат про проходження курсу тренінгів «Англійська мова за професійним спрямуванням», 114 год, Британська рада в Україні, 13.07.2018.

3. Сертифікат про проходження  післядипломного закордонного стажування «Інноваційний навчальний заклад 21 століття – європейський досвід в рамках LLP моделі Європейської комісії», 180 год, Університет суспільних наук (м. Лодзь, Польща), Фундація Central European Academy Studies and Certification (CEASC), 15.11.2017.

 

4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання ВНЗ ІІІ-IV р.а.», 108 год, Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти». 19.06.2015.