Завідувач кафедри філософських і політичних наук

Факультет гуманітарних технологій

 

Інформація про кваліфікацію викладача

Київський університет ім. Тараса Шевченка, 1992 р. Спеціальність: Соціально-політичні науки. Кваліфікація: Філософ, викладач соціально-політичних дисциплін.


Доктор філософських наук (2010 рік). Спеціальність 09.00.10 – філософія освіти. Тема дисертації: «Філософія модернізації освіти в умовах ринкових трансформацій: світоглядно-філософський аналіз».


Професор кафедри філософських і політичних наук (2020 рік).


Кандидат філософських наук (2002 рік). Спеціальність 09.00.03 – Соціальна філософія та філософія історії. Тема дисертації: «Світоглядні орієнтації пострадянської людини (соціально-філософський аналіз)».


Доцент кафедри філософії (2004 рік).

 

Стаж науково-педагогічної роботи – 28 років.

 

Навчальні дисципліни, що їх викладає викладач на ОНП «Комп’ютерні системи та мережі» – «Філософія науки та методологія наукових досліджень»

 

Відповідність п. 30 Ліцензійних умов за підпунктами:

1, 2, 3, 4, 7, 8, 10, 11, 13, 15, 16.

 

Пп. 1. Наявність за останні п’ять років наукових публікацій у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection.

 

Автор фахових публікації, у тому числі в журналах, що входять до наукометричних баз Scopus та Web of Science:

 

1. Anzhela Boiko Prognostic Role of Philosophy of Education. // STUDIA WARMIŃSKIE 54 (2017) р.69-78 Web of Science.

2. Angela Boyko, Ganna Vlasova, Sergiy Omel`yanchyk, Oleksandr Bondar, Dmytro Moroz, Roman Karpenko. Рolitical and legal aspects of regulating transnational labour migration International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET). Volume 11, Issue 5, May 2020, pp. 153-163, Article ID: IJARET_11_05_017 Scopus

3. Petro Gudz, Viacheslav Ivanchenkov, Yaroslav Oliinyk, Georgii Korepanov, Iryna Shkurupska, Angela Boyko. Innovative Social   Technologies in the Region Management System International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT) ISSN: 2249–8958, Volume-9 Issue-1, October 2019 р.1562-1567  Scopus.

 

Пп. 2. Наявність не менше п’яти наукових публікацій у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України.

 

1. Анализ тенденции комплексности кризиса в образовании путем использования метода «выделения тенденций» / А.І. Бойко, Каюк Т.В. // Гілея. Науковий вісник. Київ – 2014. Вип. 87 (№8) – С.288-292.

2. Соціально-філософський аналіз проблеми лідерства в сфері освіти / Бойко А.І. // «Перспективи». Соціально-політичний журнал. Серія: філософія, політологія, соціологія. Одеса – 2015. Вип. 1(63), 2015. – С.25-30.

3. Проблема якості освіти в соціально-філософському контексті / А.І. Бойко// Гілея. Науковий вісник. Київ – 2015. Вип. 101 (№10) – С.372-376.

4. Особистісний та соціальний вимір освіти /Бойко А.І // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. №8. Черкаси-2016. – С.18-24.

5. Практично-прагматичні аспекти розвитку сучасної освіти / Бойко А.І // Наукові записки національного університету «Острозька академія». Наукове видання. Острог-2015. Вип. 18. – С.30-36.

6. Освіта в інформаційному суспільстві: очікування та виклики /Бойко А.І. // Збірник наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії». Вип. 63, Запоріжжя – 2015. – С.164 – 173.

7. Інноваційна діяльність в освіті як фактор підвищення її якості та ефективності / Бойко А.І. // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип.36. Том ІІІ (63) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис. 2015. – С.8-20.

8. Проблема якості освіти в соціально-філософському контексті / А.І. Бойко // Гілея. Науковий вісник. Київ – 2015. Вип. 101 (№10). – С.372-376.

 

Пп. 3. Наявність виданого підручника чи навчального посібника або монографії.

 

1. Бойко А.І. Філософія модернізації освіти в системі ринкових трансформацій: світоглядно-філософський аналіз: [монографія] / Бойко А.І. – К.: Знання України, 2009. – 379 с.

2. Філософські проблеми ХХІ століття: Монографія / За заг. ред. А.І.Бойко – Черкаси: ФОП Гордієнко Є.І., 2016. 210 с. // А.І. Бойко Розділ «Теоретико-методологічні засади сучасної філософії освіти». С.7-39.

3. Сучасна філософія: основні розділи, поняття, проблеми, ідеї. Навчальний посібник / А.І. Бойко, І.П. Гудима, О.В. Кулешов, Т.О. Дроздова, В.С. Даценко, О.М. Кожемякіна [За ред. О.В Кулєшова]; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ФОП Гордієнко Є.І., 2017. – 156 с.

4. Політичний консенсус як платформа сталого розвитку / Бойко А.І., Григор О.О. // Проблеми сталого розвитку суспільства: погляд очима різних поколінь: Монографія / за заг. ред. О.Ю. Березіної, Ю.В. Ткаченко; Національна мережа ВНЗ-партнерів спільного проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду»; Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю.А., 2016. С.13 – 31.

5. Теоретичні засади кластерної економіки: питання балансування та гармонізації економічних інтересів / Фінагіна О.В., Бойко А.І., Плаксюк О.О.  // Трансформаційні перетворення економічних систем виклики сучасності : монографія / За заг. ред.  Прямухіної Н.В. — Київ : Кондор-Видавництво, 2017. – С.168 – 178.

6. Освіта як соціальна технологія сталого розвитку. Бойко А.І., Григор О.О. // Глобальне партнерство в парадигмі сталого розвитку: освіта, технології, інновації : монографія / за заг.ред. О.Ю. Березіна, Ю.В. Ткаченко; Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю.А., 2017. С.94-102.

7. Прогностична функція філософії освіти в суспільстві знань. Бойко А.І. // Соціально-філософські аспекти розвитку економіки, управління та освіти в умовах формування сучасного суспільства : монографія / За ред. Іщенко М.П., Пантелєєвой Н.М., Руденка І.І. – Черкаси : видавництво ПП Чабаненко Ю.А., 2017. – 243 с. С. 403 – 425.

8. Mass-consumption society in the context of sustainable development / Angela Boyko, Oleg Grygor // Глобальне партнерство для  місцевого сталого розвитку: сучасні тренди і кращі практики: монографія [за заг.ред. Л.О. Петкової, О.Ю. Березіної, Анджей Кринські] – Ченстохова, 2018. – С.89-105.

 

Пп. 4. Наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня.

 

Науковий керівник здобувачів наукового ступеня кандидата філософських наук:

1. Ланських О.Б. Спеціальність 09.00.10 – філософія освіти, 2016р.;

2. Брацун І.Л.  Спеціальність 09.00.10 – філософія освіти, 2017 р.;

3. Погасій Л.П. Спеціальність 09.00.04 – філософія культури, 2018 р.

З 2017 року є науковим керівником 4 аспірантів.

 

Пп. 7. Робота у складі експертних рад з питань проведення експертизи дисертацій МОН або галузевих експертних рад Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або Акредитаційної комісії, або їх експертних рад, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої освіти МОН.

 

1. Член Науково-методичної комісії з філософії Міністерства освіти і науки України. Наказ МОН України № 582 від 25.04.2019 р.

2. Експерт НАЗЯВО спеціальність 033 Філософія (рішення НАЗЯВО від 28.01.2020 р.)

 

Пп. 8. Виконання функцій наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України, або іноземного рецензованого наукового видання.

 

1. Головний редактор «Гуманітарний вісник ЧДТУ: Серія Філософія. Історія.».

2. Керівник наукової теми (д.р.н 0117U007472) «Філософські основи соціально-політичного прогнозування».

3. Відповідальний  виконавець (д.р.н 0117U000935) номер 208-17 «Концептуальні засади глобального партнерства для місцевого сталого розвитку».

 

Пп. 10. Організаційна робота у закладах освіти на посадах керівника (заступника керівника) закладу освіти/інституту/факультету/відділення (наукової установи)/ філії/кафедри або іншого відповідального за підготовку здобувачів вищої освіти підрозділу/відділу (наукової установи)/навчально-методичного управління (відділу)/лабораторії/іншого навчально-наукового (інноваційного) структурного підрозділу/вченого секретаря закладу освіти (факультету, інституту)/відповідального секретаря приймальної комісії та його заступника.

 

Завідувач кафедри філософських і політичних наук з 2015 року по теперішній час.

 

Пп. 11. Участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради (не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад).

 

Офіційний опонент 19 дисертаційних робіт:

 – на здобуття наукового ступеня д.філос.н.:

1. Джура О.Д.,  спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова 22.03.2012 р.;

2. Уваркіна О.В.,   спеціалізована вчена рада Д 26.456.01 Інституту вищої освіти НАПН України 29.11.2012 р.;

3. Берегова Г.Д.,  спеціалізована вчена рада Д 26.456.01 Інституту вищої освіти НАПН України 26.04.2013 р.;

4. Гончаренко В.Г.,  спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім.  М.П. Драгоманова 25.06.2013 р.;

5. Богданова Н.Г.,  спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічномууніверситетіімені М.П. Драгоманова  03.10.2013 р.;

6. Бойченко Н.М., спеціалізована вчена рада Д 26.456.01 26.04.16 Інституту вищої освіти НАПН України 26.02.2016 р.;

7. Іванова Н.В., спеціалізована вчена рада Д 41.053.02 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» 12.07.2017 р.;

8. Поліщук Н.В., спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім.  М.П. Драгоманова 30.03.2017 р.;

9. Костючков С.К., спеціалізована вчена рада Д 26.456.01 26.04.16 Інституту вищої освіти НАПН України 30.11.2017 р.;

10. Гальченко М.С., спеціалізована вчена рада Д 41.053.02 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» 30.06.2020 р.

 

 – на здобуття наукового ступеня к.філос.н.:

1. Кіт Н.В., спеціалізована вчена рада Д 41.053.02 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» 27.06.2013 р.;

2. Лазарева А.О.,  спеціалізована вчена рада Д 41.053.02 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» 23.12.2014 р.;

3. Малишева А.О., спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова 26.12.2014 р.;

4. Чорний О.В., спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім.  М.П. Драгоманова 29.06.2015 р.;

5. Новіцька Т.В., спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім.  М.П. Драгоманова 30.10.2015 р.;

6. Гривнак Б.Л., спеціалізована вчена рада Д 26.456.01 29.06.16 Інституту вищої освіти НАПН України 26.02.2016 р.;

7. Попова І.В., спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім.  М.П. Драгоманова 31.05.2016 р.;

8. Терещенко М.М., спеціалізована вчена рада Д 26.053.16 у Національному педагогічному університеті ім.  М.П. Драгоманова 14.09.2017 р.;

9. Сайфудінова О.В., спеціалізована вчена рада Д 41.053.02 Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського» 17.12.2019 р..

 

Пп. 13. Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій загальною кількістю три найменування.

 

1. Навчально-методичний посібник з філософії для аспірантів (здобувачів наукового ступеню). Укл. А.І. Бойко. – Черкаси: РВЦ ЧДТУ, 2015. – 54 с.

2. Методичний посібник з тестами для поточного, підсумкового модульного та екзаменаційного контролю з дисципліни «Політологія» студентів ВНЗ технічного спрямування. Укл. А.І. Бойко, Р.В. Буравченко. – Черкаси: РВЦ ЧДТУ, 2015. – 46 с.

3. Сучасна філософія: основні розділи, поняття, проблеми, ідеї. Навчальний посібник / А.І. Бойко, І.П. Гудима, О.В. Кулешов, Т.О. Дроздова, В.С. Даценко, О.М. Кожемякіна [За ред. О.В.Кулєшова О.В]; М-во освіти і науки України, Черкас.держ.технол.ун-т. – Черкаси : ФОП Гордієнко Є.І., 2017. – 156 с.

4. «Методологія наукових досліджень»: навчальний посібник для здобувачів освітнього ступеня магістр зі спеціальності 051 Економіка, 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 075 Маркетинг, 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність усіх форм навчання. Укл. А.І. Бойко. – Черкаси: РВЦ ЧДТУ, 2015. – 64 с.

5. Навчальний посібник «Вступ до фаху. Політична філософія» для здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 033 «Філософія» денної форми навчання. Укл. А.І. Бойко. – Черкаси: РВЦ ЧДТУ, 2017. – 67 с.

6. Методичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Освітня політика» для здобувачів освітнього ступеня бакалавр спеціальності 033 «Філософія» денної форми навчання / [Текст] / [Електронний ресурс] / [упоряд.  А. І. Бойко] ; М-во освіти і науки України, Черкас. Держ. Технол. Ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2020. – 25 с.

7. Методичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи з дисципліни «Філософія управлінської діяльності»для здобувачів освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 033 «Філософія» денної форми навчання / [Текст] / [Електронний ресурс] / [упоряд.  А. І. Бойко] ; М-во освіти і науки України, Черкас. Держ. Технол. Ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2020. – 25 с.

 

Пп. 15. Наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій.

 

1. Видання «Вичерпно» – ведення блогу: http://vycherpno.ck.ua/blogs/angela-boyko/

2. Участь в «круглому столі» щодо перспектив філософської освіти в журналі «Філософія освіти» https://philosopheducation.com/public/journals/1/advtoc/phed_advtoc_2020_26(1)_en.pdf

 

Пп. 16. Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю.

 

1. Член Асоціації дослідників вищої освіти з 2017 р.,  сертифікат №117.

2. Заступник голови ГО Черкаське відділення «Соціологічної Асоціації України» з 2014 р.

3. Академік Академії наук вищої школи України з 2016 р.

4. Академік Академії Політичних наук України з 2017 р.

 

Наукові дослідження здійснює в галузі філософії освіти, соціальної філософії, філософії політики, національній безпеці.

 

Учасник понад 70 наукових конференцій. Конференції 2020 року:

1. Філософський зміст гуманітарних викликів в контексті гуманітарної безпеки держави : Правова держава: історія, сучасність та перспективи формування  в Україні : матеріали ХУІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м.Дніпро, 28 лютого 2020 р.) : Дніпро : Дніпропетрюдерж. ун-т. внутр. справ, 2020.

2. Освіта в нових реаліях: спроба усвідомлення : Соціальні та гуманітарні технології: філософсько-освітній аспект: матеріали VІ науково-практичної конференції (23 квітня 2020 року, м. Черкаси) / Упор. Т. О. Дроздова. – Черкаси : ФОП Гордієнко Є.І., 2020.

3. Освіта як технологія формування нової людини в умовах пандемічних викликів : Проблема людини у соціально-гуманітарному та медичному дискурсах: матеріали науково-практичної онлайн конференції з міжнародною участю (28-29 травня 2020 р., м. Харків). – Харків, ХНМУ, 2020. – 160 с. – С. 25-27.

 

Закордонне стажування:

     Земайтія коледж (Литва) 2016.

Sertificate of Achievement is hereby granted to Angela Boyko for having completed the professional development course Innovative Processes and Quality Management in EU Higher Education Institutions.

     Вища лінгвістична школа (Польща)WyższaSzkołaLingwistycznawCzęstochowie (2019).

The innovative Methods and Technologies of Teaching: The Newest in the European Educational  Practice (Political and Philosophical Science).

 

Інші активності:

     Рівень В2 володіння іноземною мовою Свідоцтво Комунального Позашкільного навчального закладу «Перші Київські державні курси іноземних мов», 2018 рік.

     Депутат обласної ради УІ скликання.

     Член журі Всеукраїнського Філософського турніру (2019, 2020).

 

Публікації за навчальною дисципліною, що викладається:

1. Інформаційні технології в системі ринкових детермінант розвитку освіти / А.І. Бойко // Мультиверсум. Філософський альманах. – К., 2009. – Випуск 80. – С. 166-176.

2. Сучасні філософські тренди. Соціальні та гуманітарні технології: філософсько-освітній аспект : матеріали У науково-практичної конференції (28-29 березня 2018 року, м. Черкаси) [Електронне видання] / відп. ред. Т. О. Дроздова. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – С.77-79.

3. Категоріальні форми як інструмент філософського аналізу освіти / А.І. Бойко // Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності: Збірник наукових праць. – Київ: Віпол, 2009. – Випуск 23. – С. 394-400.

4. Сучасна філософія: основні розділи, поняття, проблеми, ідеї. Навчальний посібник / А.І. Бойко, І.П. Гудима, О.В. Кулешов, Т.О. Дроздова, В.С. Даценко, О.М. Кожемякіна [За ред. О.В.Кулєшова О.В]; М-во освіти і науки України, Черкас.держ.технол.ун-т. – Черкаси : ФОП Гордієнко Є.І., 2017. – 156 с.

5. Соціокультурна глобалізація освітнього середовища/Бойко А.І.// Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Антропологічні та соціокультурні виміри глобалізованого світу» 21-22 березня 2012. К., 2012. С. 10-12.

6. Освітня політика в умовах переходу до інноваційного суспільства/Бойко А.І. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Особистість, суспільство, політика – 2015». 20-21 листопада 2015 року. Lublin. 2015. С.9-11.

7. Інноваційна діяльність в освіті як фактор підвищення її якості та ефективності/Бойко А.І.// Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип.36. Том ІІІ (63) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис. 2015. – С.8-20.

8. Прогностична функція філософії освіти в суспільстві знань. Бойко А.І. // Соціально-філософські аспекти розвитку економіки, управління та освіти в умовах формування сучасного суспільства : монографія / За ред. Іщенко М.П., Пантелєєвой Н.М., Руденка І.І. – Черкаси : видавництво ПП Чабаненко Ю.А., 2017. – 243 с. С. 403 – 425.

9. Філософські проблеми ХХІ століття: Монографія / За заг.ред. А.І.Бойко – Черкаси: ФОП Гордієнко Є.І., 2016. 210 с. // А.І.Бойко Розділ «Теоретико-методологічні засади сучасної філософії освіти». С.7-39.

10. Роль образования в обществезнания / Бойко А.И.// Национальная философия в глобальном мире : тезисы Первого белорусского философского конгресса / Национальная академия наук Беларуси, Институт философии ; редкол.: В. Г. Гусаков (пред.) [и др.]. – Минск : Беларуская навука, 2017. – С. 565-566.

11. Сучасна філософія: основні розділи, поняття, проблеми, ідеї. Навчальний посібник / А.І. Бойко, І.П. Гудима, О.В. Кулешов, Т.О. Дроздова, В.С. Даценко, О.М. Кожемякіна [За ред. О.В.Кулєшова О.В]; М-во освіти і науки України, Черкас.держ.технол.ун-т. – Черкаси : ФОП Гордієнко Є.І., 2017. – 156 с.

12. Сучасні філософські тренди. Соціальні та гуманітарні технології: філософсько-освітній аспект : матеріали У науково-практичної конференції (28-29 березня 2018 року, м. Черкаси) [Електронне видання] / відп. ред. Т. О. Дроздова. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – С.77-79.